دکتری مدیریت فناوری دانشگاه جامع امام حسین(ع)،تهران،ایران.
چکیده: (305 مشاهده)
تحقیق حاضر با هدف نقش مدیریت دانش در پایداری کسب و کار صورت پذیرفت. جامعه آماری تحقیق شرکت های فنآوری اطلاعات بوده و میزان نمونه آماری برای مصاحبه خبرگی بروش گلوله برفی 8 نفر برآورد گردیده است. تحقیق حاضر کیفی- کمی بوده و برای احصای عوامل از مصاحبه خبرگی بهره گیری شده است. همچنین از روش دیمتل برای اولویت بندی عوامل و رابطه علی و معلولی استفاده شده است. نتایج حاضر از تحقیق نشان داد، فرهنگ سازمانی در اولویت اول بوده و توسعه فرآیندهای دانشمحور در رتبه دوم و نیز تسهیل انتقال دانش تحقیق و توسعه، ارائه راهحل های هوشمند جایگزین و نیز فناورانه بودن بودن دانش در اولویت های بعدی قرار دارند و در نهایت مدل علی معلولی مدیریت داتش در پایداری کسب و کار ارایه شد.
khoshnejad ebrahimi R. The role of knowledge management in business sustainability. Quarterly Journal of Institutional Progress and Development 2025; 1 (2) URL: http://qipd.ir/article-1-30-fa.html
خوش نژاد ابراهیمی رضا. نقش مدیریت دانش در پایداری کسب و کار. فصلنامه پیشرفت و توسعه نهادی. 1404; 1 (2)